1. Varför har jag inte fått någon kod till släpvagnslåset?
-Svar 1: Har bokningen gjorts samma dag som den ska hämtas så kan det dröja upp till 10-15 min innan koden skickas ut. Behövs koden snabbare än så uppmanas kunden att kontakta oss enligt angivna kontaktuppgifter.
-Svar 2: Fel mailadress angiven vid tidsbokning. Kontakta oss för att reda ut detta och för att få dagsaktuell kod för din bokning.

2. Koden jag har fått fungerar inte
-Svar 1: Inknappad kod ska alltid avslutas med att trycka på hänglåssymbolen nere till höger på knappsatsen.
-Svar 2: Dubbelkolla att du har bokat rätt släpvagn. Koden fungerar bara till den släpvagn du har bokat.

3. Jag kan inte välja faktura som betalningsalternativ
-Svar 1: För att öppna upp möjligheten att välja faktura måste du ange person nr / org nr. Annars ges uppmaning att använda något av de andra betalningsmetoderna.

4. Jag har valt faktura och angett person nr / org nr med det funkar inte ändå
-Svar: Vi använder Payson som kassafunktion. Payson kan välja att neka faktura på grund av exempelvis kreditvärdighet.

5. Kan företag boka?
-Svar: Ja! Bocka för alternativet ”företag” i kassan.

6. Jag tror inte el-kontakten passar min bil?
-Svar: Medföljande el-kopplingen finns i två varianter (7- och- 13 polig) som ska passa de flesta bilar. Dessa ligger i materiallådan.

7. Kan jag ringa och boka?
-Svar: Vi ser helst att tidsbokning sker online men tar självklar emot bokningar per telefonen också.

Hittar du fortfarande inte svaret du är ute efter är du alltid välkommen att kontakta oss!

073-8238080 / admin@hyravbroderna.se